جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نهمین نمایشگاه کتاب

حوزه/‌مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به ضرورت حمایت از ناشران حوزوی تأکید کرد و گفت: رشد خوبی در نشر حوزه و معارف دینی در سطح کشور و استان وجود دارد و این تولیدات به زبان‌های مختلف در حال تولید محتوا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد محمد حسین‌زاده، با حضور در استودیو تخصصی نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی ابراز کرد: نمایشگاه کتاب حوزه فرصت خوبی برای اهالی کتاب است تا از آخرین نشرهای بازار کتاب اطلاع پیدا کنند.

وی در خصوص فضای نمایشگاه بیان داشت: دارا بودن محیط مناسب، امکان بازدید و دیدن کتاب و گفت‌وگو با ناشران فضای نمایشگاه را، نسبت به سال قبل مساعدتر کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تنوع کتاب‌ها را، در نمایشگاه کتاب حوزه مطلوب برشمرد و گفا: برخی از کتاب‌های روز کشور که در بازار محل رجوع می‌باشد، در این نمایشگاه عرضه شده است.

حسین‌زاده اظهار کرد: در کنار حوزه‌های تخصصی، کتاب‌های عمومی با تنوع خوبی عرضه شده و سلائق بسیاری را پوشش داده است.

وی دعوت از عموم مردم را، برای حضور در نمایشگاه از نقاط قوت نمایشگاه عنوان کرد و گفت: علاوه بر عرضه کتاب، حضور نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز بسیار اثر بخش است و مخاطبان متناسب با نیاز خود خریداری می‌کنند.

حسین‌زاده به ضرورت حمایت از ناشران حوزوی تاکید کرد و گفت: رشد خوبی در نشر حوزه و معارف دینی در سطح کشور و استان وجود دارد و این تولیدات به زبان‌های مختلف در حال تولید محتوا هستند.

وی به اقدامات اداره ارشاد خراسان در حوزه کتاب اشاره کرد و افزود: چند اقدام در حوزه معرفی کتاب در مناسبت‌های مختلف در حال انجام است، در حوزه شعر آیینی و ادبیات داستانی مقاومت، توسط نویسندگان خراسانی در آینده اقدامات خوبی اتفاق خواهد افتاد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به اهمیت جایگاه مطالعه و پژوهشی اشاره و ابراز کرد: امیدواریم کتاب‌هایی که خریداری می‌شود، به مرحله عمل نیز برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha